gtag('config', 'UA-177015236-1');
More

    وزیر اعظم عمران: پاکستان نے شمالی جنوب میں گیس پائپ لائن منصوبے کو جلد شروع کرنے کا عزم کیا ہے

    اسلام آباد ، 07 اپریل (این این آئی): وزیر اعظم عمران خان نے بدھ کے روز وزیر خارجہ سیرگی لاوروف کی سربراہی میں روسی وفد سے ملاقات کی ، جو پاکستان کے دو روزہ دورے پر ہیں۔

    اجلاس میں متعدد اہم امور پر تبادلہ خیال کیا گیا جس میں دوطرفہ تعلقات کی بہتری کے ساتھ ساتھ تنازعہ کشمیر کے پرامن حل بھی شامل ہے۔

    وزیر اعظم نے جون 2019 میں بشکیک میں شنگھائی تعاون تنظیم (ایس سی او) کے سربراہی اجلاس کے دوران صدر ولادیمیر پوتن کے ساتھ اپنی بات چیت کا شوق سے یاد کیا ، جہاں انہوں نے دو طرفہ تعلقات کو ایک نئی سطح پر لے جانے کی خواہش پر زور دیا تھا۔

    عمران خان نے “پاکستان اسٹریم” (شمالی جنوب) گیس پائپ لائن منصوبے کے لئے مطلوبہ قانونی عمل کو تیزی سے ختم کرنے اور جلد از جلد کام شروع کرنے کے پاکستان کے عزم کی توثیق کی۔ انہوں نے ایک اہم خارجہ پالیسی کی ترجیح کے طور پر ، روس کے ساتھ اپنے تعلقات سے وابستہ پاکستان کی اہمیت کا اعادہ کیا۔

    وزیر اعظم نے دوطرفہ تعلقات میں مستحکم نمو پر اطمینان کا اظہار کیا ، جس میں تجارت ، توانائی ، سلامتی اور دفاع میں گہرا تعاون شامل ہے۔

    توانائی ، صنعتی جدید ، ریلوے اور ہوا بازی کے شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو بڑھاوا دینے پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ اس بات پر اتفاق کیا گیا کہ اس سال کے آخر میں ماسکو میں ہونے والے بین حکومتی کمیشن (آئی جی سی) ، اس تناظر میں مخصوص تجاویز اور منصوبوں کو قریب سے پیش کریں گے۔

    COVID-19 وبائی امراض کی وجہ سے درپیش صحت اور معاشی چیلنجوں پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

    وزیر اعظم نے روس کو اس کی سپوتنک – ویکسین کی ترقی پر مبارکباد دی اور اس سلسلے میں پاکستان کے حصولی منصوبوں پر بھی زور دیا۔

    علاقائی تناظر میں ، وزیر اعظم نے افغانستان میں تنازعہ کے مذاکرات کے لئے سیاسی حل کی اہمیت پر زور دیا۔

    ماسکو میں توسیعی ترویکا کے حالیہ اجلاس کی میزبانی سمیت ، افغان امن عمل کے فروغ میں روس کی کوششوں کو پاکستان نے سراہا۔

    ہندوستانی غیر قانونی مقبوضہ جموں و کشمیر (آئی او او جے کے) کی صورتحال کے حوالے سے ، وزیر اعظم نے جنوبی ایشیاء میں امن و سلامتی کے امور پر پاکستان کے نقطہ نظر کو مشترکہ کیا ، جس میں جموں و کشمیر تنازعہ کے پرامن حل کی ضرورت بھی شامل ہے۔

    مغربی ایشیاء ، خلیج ، مشرق وسطی ، اور ایشیا بحر الکاہل کے خطے کی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

    وزیر اعظم نے صدر پوتن کو اپنی جلد سہولت پر دورہ پاکستان کی دعوت کا اعادہ کیا۔ این این آئی



    Source link

    Latest Articles

    Justice Dept. Opens Broad Inquiry Into Minneapolis Police

    WASHINGTON — Lawyer Normal Merrick B. Garland introduced on Wednesday a sweeping investigation into the Minneapolis Police Division, signaling that the Biden administration...

    Deadly Blast Hits Pakistan Hotel, Missing China’s Envoy by Perhaps Just Minutes

    ISLAMABAD, Pakistan — A strong explosion apparently from a suicide bomber struck the car parking zone of a luxurious lodge in southwest Pakistan...

    Zeb Powell Is Looking for the ‘Next Me’

    In a sport whose most well-known athletes usually are white and normally hail from the world’s most spectacular mountain ranges, Zeb Powell, a...

    Zeb Powell Is Looking for the ‘Next Me’

    In a sport whose most well-known athletes typically are white and normally hail from the world’s most spectacular mountain ranges, Zeb Powell, a...

    ‘Gentle Steering of the Ship’: How Keith Ellison Led the Prosecution of Chauvin

    Nonetheless, whereas Mr. Hussein known as the Chauvin conviction a landmark, he was reluctant to provide Mr. Ellison an excessive amount of credit...

    Related Articles