gtag('config', 'UA-177015236-1');
More

    ای سی پی کا حلقہ این اے 75 ڈسکہ میں دوبارہ پولنگ کا حکم

    اسلام آباد: الیکشن کمیشن نے جمعرات کو دھاندلی کے الزام میں این اے 75 سیالکوٹ ڈسکہ کے تمام پولنگ اسٹیشنوں پر دوبارہ پولنگ کا حکم دے دیا۔

    الیکشن کمیشن آف پاکستان نے تحریک انصاف ، مسلم لیگ (ن) اور آر او کے دلائل سننے کے بعد فیصلہ محفوظ کرلیا تھا۔ پولنگ ڈے کے دوران ہنگامہ آرائی کی اطلاع دی گئی اور عوام کو صحیح انداز میں ووٹ ڈالنے کا حق فراہم نہیں کیا گیا۔

    این اے 75 ڈسکہ میں پولنگ کو کالعدم قرار دیتے ہوئے ، الیکشن کمیشن نے 18 مارچ کو اس حلقے میں دوبارہ پولنگ کا حکم دیا ہے۔ فیصلے پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے مسلم لیگ (ن) کے رہنماؤں نے ای سی پی کے فیصلے کی تعریف کی اور اسے تاریخی قرار دیا۔

    اس سے قبل ، حلقہ کے ریٹرننگ آفیسر (آر او) نے اعتراف کیا تھا کہ 23 ​​پولنگ اسٹیشنوں کے پریذائڈنگ افسران دھاندلی میں ملوث پائے گئے تھے۔

    الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) میں جمع کروائی گئی پولنگ کے ریکارڈ کے ساتھ اپنی رپورٹ میں ، آر او اطہر عباسی نے کہا تھا کہ تفتیش میں انکشاف ہوا ہے کہ پریذائڈنگ افسران دھاندلی میں ملوث تھے

    اس حلقے میں مسلم لیگ (ن) کے امیدوار نوشین افتخار نے اپنے پاس موجود فارم 45 کی کاپی میں اور پریزائیڈنگ آفیسر ‘مختلف’ کے مابین فرق بتاتے ہوئے نتائج پر تحفظات بڑھائے تھے۔

    پی اوز کے مطابق مسلم لیگ (ن) کے امیدواروں نے 23 پولنگ اسٹیشنوں سے 3500 ووٹ حاصل کیے جبکہ نوشین نے 5000 ووٹ حاصل کرنے کا دعوی کیا۔

    بظاہر ، ایسا ظاہر ہوتا ہے کہ نتائج میں ردوبدل کیا گیا تھا ، آر او نے دعوی کیا اور 23 پولنگ اسٹیشنوں پر دوبارہ پولنگ کا مشورہ دیا۔

    یہاں یہ امر قابل ذکر ہے کہ حلقہ این اے 75 ڈسکہ میں پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) اور پاکستان مسلم لیگ کی جانب سے ایک دوسرے کے خلاف دھاندلی کے الزامات عائد کیے جانے کے بعد الیکشن کمیشن نے ہفتے کے روز این اے 75 ڈسکہ میں ضمنی انتخابات کے انتخابی ریکارڈ پر قبضہ کر لیا تھا۔ -واز (مسلم لیگ ن)۔

    وزیر اعظم عمران خان نے حلقہ ڈسکہ کے 20 پولنگ اسٹیشنوں پر پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے امیدوار این اے 75 کے امیدوار کو دوبارہ پولنگ کا مطالبہ کرنے کا مشورہ دیا تھا۔

    ٹویٹس کے ایک سلسلے میں ، وزیر اعظم نے کہا تھا کہ “ڈسکہ حلقہ کے ضمنی انتخابات میں اپوزیشن سخت شور مچا رہی ہے” اور انہوں نے مزید کہا کہ انہوں نے ہمیشہ منصفانہ اور آزادانہ انتخابات کے لئے جدوجہد کی ہے۔



    Source link

    Latest Articles

    No, Covid-19 vaccines are not killing more people than the virus itself.

    Linda QiuReporting on viral misinformationConsultants like Anna Kirkland, a professor on the College of Michigan, mentioned the database was a great tool to...

    California Bar Owner Accused of Selling Fake Covid-19 Vaccination Cards

    A California bar proprietor was arrested this week on prices that he had bought pretend Covid-19 vaccination playing cards at his enterprise, prosecutors...

    Geoff Crowther, 77, Dies; Guided Travelers Looking to Get Lost

    In spite of everything, Lonely Planet, which was based by Tony Wheeler along with his spouse, Maureen, was itself named by mistake. Mr....

    Pamela Kraft, 77, Dies; Arts Magnet and Champion of Indigenous Rights

    In 2012, the NGO Committee on Spirituality, Values and World Considerations acknowledged her efforts, awarding her its “Spirit of the U.N.” award.Influenced by...

    Coronavirus Briefing: What Happened Today

    For extra assist, I additionally turned to our readers, and requested what’s bringing you pleasure today. Tons of of you wrote in.Stephen Martin...

    Related Articles